Szkolenia Sprzedażowe dla Handlowców - Blog Liderów Sprzedaży
12 kwietnia 2023

Cyberhigiena jako element zarządzania cyberryzykiem w małej firmie

Cyberhigiena to połączenie najlepszych praktyk w zakresie cyberbezpieczeństwa i sposób na zarządzanie ryzykiem cyberataku w małej firmie.
4 kwietnia 2023

Cyberataki i Cyberzagrożenia wśród małych firm

Cyberataki i cyberzagrożenia istotne są z punktu widzenia zarówno małych firm jak i dużych organizacji. Jednak to małe podmioty często nie mają zespołów, ani dedykowanych zasobów, aby się bronić.
17 października 2021

Unikalna Cecha Oferty – Jak stworzyć własną?

Czy umiesz określić, które potrzeby Twoich klientów są obecnie nie spełniane w Twojej branży globalnie, lub chociaż na lokalnym rynku? Czy wiesz czym są konkurencyjne luki w wydajności?
29 czerwca 2020

Jak zbijać i pokonywać 5 najczęstszych obiekcji klienta

Obiekcje klienta to bolączka każdego handlowca. Istnieje kilka najczęściej występujących obiekcji w każdej branży. Przedstawię Ci pięć najczęstszych i zaproponuję rozwiązanie.
13 kwietnia 2020

Po co osiągać znakomite wyniki?

Wiele mówi się o osiąganiu znakomitych wyników. Ale czy ktoś kiedyś powiedział Ci tak naprawdę po co dążyć do osiągania świetnych wyników?
30 marca 2020

Unique Selling Proposition – Czym jest? Cenne wskazówki

Czy zastanawiałeś się kiedyś co sprawia, że ludzie chcą prowadzić biznes właśnie z Tobą, a nie z Twoją konkurencją? Czy wiesz jaki element Twojej oferty odróżnia Cię od wszystkich Twoich konkurentów?
2 grudnia 2019

Przepis na udaną sprzedaż

Główne zadanie handlowca to z pewnością sprzedaż. Gdybyśmy chcieli znaleźć świetny przepis na udaną sprzedaż to w skład tego pysznego dania wchodziłyby trzy składniki.
25 listopada 2019

Jak sprzedawać nowe produkty (innowacje, nowości)?

Firmy stale tworzą innowacje, prezentują nowości i inwestują miliony dolarów w wynalezienie czegoś nowego. Co jednak ze sprzedażą nowych produktów? Dlaczego jest trudna oraz dlaczego wymaga innego podejścia do sprzedaży?
16 września 2019

Turkusowe organizacje – turkusowe zarządzanie

Turkusowa organizacja to nowoczesna forma zarządzania – bez szefa, bez hierarchii i bez groźby zwolnienia przy pierwszej pomyłce. Zwolennicy tego modelu wiedzą, że pracownicy są dla organizacji, a organizacja jest dla nich.
9 września 2019

Analiza SWOT jako narzędzie rozwoju handlowca

Analiza SWOT to jedno z najbardziej znanych, powszechnie stosowanych oraz skutecznych narzędzi marketingowych stosowanych przy tworzeniu modeli biznesowych, strategii marketingowych czy biznesplanów.
5 września 2019

Kim jest świadomy lider

Świadomy Lider to źródło energii, potrzebnej do wdrażania planów, to wsparcie udzielone najmniejszemu każdemu rozwojowi, czasem to także wzbudzanie inicjatywy.
2 września 2019

Szef sprzedaży – role i zadania

Szef sprzedaży mierzy się w swej roli z wieloma przeciwnościami. Jego największym problemem jest próba pogodzenia interesów obu stron barykady: pracowników i pracodawców.
29 sierpnia 2019

Klient Indywidualny (B2C) vs Klient Biznesowy (B2B) – Podstawowe różnice

Czym różni się współpraca z klientem biznesowym w porównaniu do współpracy z klientem indywidualnym? Chciałoby się powiedzieć, że niemal wszystkim.
26 sierpnia 2019

Konformizm jako technika sprzedaży

Konformizm to postawa, która oznacza uleganie wpływom, podporządkowanie się panującym zasadom, poglądom i wartościom funkcjonującym w danej grupie społecznej.
22 sierpnia 2019

Cechy Idealnego Klienta

Nie ma lepszego klienta od tego, który ma akurat problem do rozwiązania. Taki klient może potrzebować Twojego produktu, żeby poradzić sobie z jakimś problemem, czy żeby za jego pomocą osiągnąć jakiś cel.
19 sierpnia 2019

Metoda BANT jako technika sprzedaży

Czy każdy potencjalny klient wymaga od Ciebie 100% Twojej uwagi? NIE! W przeciwnym wypadku spędzał byś tygodnie oraz miesiące na budowanie relacji z klientem, który nigdy nie będzie zainteresowany Twoją ofertą.
15 sierpnia 2019

4 Wyjątkowe Cechy Świetnego Handlowca

Szukanie odpowiedzi na pytanie jakie są cechy idealnego kandydata na handlowca spędza sen z powiek niejednego właściciela firmy.
12 sierpnia 2019

Rekrutacja handlowca – stwórz własny wzór

Rekrutacja handlowca (najlepszego specjalisty) to jeden z głównych elementów wpływających na powodzenie Twojej firmy. Jak się za to zabrać?
8 sierpnia 2019

Przedstawiciel Handlowy i jego zadania

Do głównych obowiązków przedstawiciela handlowego należy pozyskiwanie klientów, obsługa dotychczasowych, dbanie o relacje oraz wizerunek marki na lokalnym rynku.
5 sierpnia 2019

Metoda LORAC – aktywne słuchanie a rozmowa handlowa

Metoda LORAC to aktywne słuchanie to okazywanie rozmówcy akceptacji, szacunku, serdeczności i ciepła, powstrzymując się od osądów i rad.
28 lipca 2019

Jak napisać skuteczną ofertę handlową?

Czym jest skuteczna oferta handlowa? Jak napisać ofertę? Interesują Cię gotowe wzory? Poznaj wzór, dzięki któremu sprzedasz niemal wszystko.
25 lipca 2019

Techniki Sprzedaży – 4 najważniejsze

Poznaj 4 najważniejsze techniki sprzedaży bezpośredniej. Nie ważne co sprzedajesz. Istnieją pewne zasady, które mają zastosowanie we wszystkich branżach.
25 lipca 2019

Pricing behawioralny – czym jest?

Ekonomia behawioralna wykorzystuje osiągnięcia psychologii i innych nauk społecznych do wyjaśniania zjawisk ekonomicznych.
22 lipca 2019

Czym jest MINIWACJA i jak jej uniknąć?

MINIWACJA - Czym jest produkt niedoszacowany? Jak uniknąć pułapki miniwacji? Czy produkt może być za tani?
Czym jest MINIWACJA i jak jej uniknąć?
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych zgodnie z Polityką prywatności. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.
Dowiedz się więcej