Szkolenia Sprzedażowe dla Handlowców - Blog Liderów Sprzedaży
cezaryfior.plcezaryfior.plcezaryfior.plcezaryfior.pl
  • Blog
  • Współpraca
  • O mnie
  • Kontakt
  • Książka o sprzedaży
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • REGULAMIN
VOD - Kursy Online
✕

Szkolenia sprzedażowe.

Blog. Wiedza. Inspiracja.

własna unikalna cecha oferty

Unikalna Cecha Oferty – Jak stworzyć własną?

Jak stworzyć własną Unikalną Cechę Oferty? Unikalna Cecha Oferty (Unique Selling Proposition) - Jak stworzyć własną? Jak wykorzystać rynkowe luki w wydajności? Czy umiesz określić, które potrzeby […]

CZYTAJ DALEJ

Jak zbijać i pokonywać 5 najczęstszych obiekcji klienta

Obiekcje klienta - 5 najpopularniejszych Obiekcje klienta to bolączka każdego handlowca. Istnieje kilka najczęściej występujących obiekcji, które właściwie można określić w każdej branży. Za chwilę przedstawię […]

CZYTAJ DALEJ
Po co osiągać znakomite wyniki

Po co osiągać znakomite wyniki?

Po co osiągać znakomite wyniki? Znakomite wyniki sprzedaży to coś, co spędza sen z powiek wielu handlowcom. Uzyskiwanie znakomitych wyników da Ci więcej tego, co ma […]

CZYTAJ DALEJ
Unique Selling Proposition - Czym jest?

Unique Selling Proposition – Czym jest? Cenne wskazówki

Unique Selling Proposition Unique Selling Proposition - Czym jest? Cenne wskazówki. Czy zastanawiałeś się kiedyś co sprawia, że ludzie chcą prowadzić biznes właśnie z Tobą, a […]

CZYTAJ DALEJ
udana sprzedaż

Przepis na udaną sprzedaż

Udana sprzedaż - poznaj przepis Czym jest udana sprzedaż? Gdybyśmy chcieli podać jedno główne zadanie handlowca, to z pewnością byłaby nim sprzedaż. To jasne jak słońce.  […]

CZYTAJ DALEJ
sprzedaż innowacji

Jak sprzedawać nowe produkty (innowacje, nowości)?

Jak sprzedawać nowe produkty (innowacje, nowości)? Firmy stale tworzą innowacje, prezentują nowości i inwestują miliony dolarów w wynalezienie czegoś nowego. Co jednak ze sprzedażą nowych produktów? […]

CZYTAJ DALEJ
turkusowe zarządzanie

Turkusowe organizacje – turkusowe zarządzanie

Turkusowe organizacje, turkusowy model zarządzania.   Rozwój każdej firmy wiąże się rosnącą liczbą procesów, zasad i procedur. To dzięki nim, pracownik ma zakres obowiązków, szef może […]

CZYTAJ DALEJ
analiza swot w sprzedaży

Analiza SWOT jako narzędzie rozwoju handlowca

Analiza SWOT jako narzędzie rozwoju handlowca Analiza SWOT to jedno z najbardziej znanych, powszechnie stosowanych oraz skutecznych narzędzi marketingowych stosowanych przy tworzeniu modeli biznesowych, strategii marketingowych […]

CZYTAJ DALEJ
świadomy lider

Kim jest świadomy lider

Kim jest świadomy lider? Świadomy Lider to źródło energii, potrzebnej do wdrażania planów, to wsparcie udzielone najmniejszemu każdemu rozwojowi, czasem to także wzbudzanie inicjatywy. Według Johna […]

CZYTAJ DALEJ
Rola i zadania szefa sprzedaży

Szef sprzedaży – role i zadania

Szef sprzedaży - role i zadania Młody szef sprzedaży często zastanawia się czy istnieje jeden uniwersalny sposób zarządzania handlowcami. Na to pytanie należałoby odpowiedzieć w następujący […]

CZYTAJ DALEJ

Klient Indywidualny (B2C) vs Klient Biznesowy (B2B) – Podstawowe różnice

Klient indywidualny (B2C) a klient biznesowy (B2B) - podstawowe różnice Zastanawiasz się, czym różni się klient biznesowy od klienta indywidualnego? W tym wpisie postaram Ci się […]

CZYTAJ DALEJ
konformizm jako technika sprzedaży

Konformizm jako technika sprzedaży

Konformizm jako technika sprzedaży Według definicji konformizm to postawa, która oznacza uleganie wpływom, podporządkowanie się panującym zasadom, poglądom i wartościom funkcjonującym w danej grupie społecznej. Jest […]

CZYTAJ DALEJ
cechy idealnego klienta

Cechy Idealnego Klienta

Cechy idealnego, potencjalnego klienta Jak rozpoznać idealnego klienta? Po pierwsze, Twój idealny klient to ten, któremu Twój produkt w czymś pomoże. Nie ma lepszego klienta od […]

CZYTAJ DALEJ
metoda bant jako technika sprzedaży

Metoda BANT jako technika sprzedaży

Metoda BANT jako technika sprzedaży Czy każdy potencjalny klient wymaga od Ciebie 100% Twojej uwagi? NIE.  W przeciwnym wypadku spędzał byś tygodnie oraz miesiące na budowanie […]

CZYTAJ DALEJ
4 wyjątkowe cechy świetnego handlowca

4 Wyjątkowe Cechy Świetnego Handlowca

4 wyjątkowe cechy świetnego handlowca Szukanie odpowiedzi na pytanie jakie są cechy idealnego kandydata na handlowca spędza sen z powiek niejednego właściciela firmy. O ile korporacje […]

CZYTAJ DALEJ
rekrutacja handlowca

Rekrutacja handlowca – stwórz własny wzór

Rekrutacja handlowców Rekrutacja handlowca, który będzie najlepszym specjalistą,  to jeden z głównych elementów wpływających na powodzenie Twojej firmy. Jak się za to zabrać? Na co zwracać […]

CZYTAJ DALEJ
przedstawiciel handlowy

Przedstawiciel Handlowy i jego zadania

Kim jest przedstawiciel handlowy? Jakie są główne zadania handlowca? Często potwierdza się moja teza, że handlowiec (lub inaczej przedstawiciel handlowy) to zawód w Polsce dawniej nieposzanowany […]

CZYTAJ DALEJ
metoda LORAC

Metoda LORAC – aktywne słuchanie a rozmowa handlowa

Metoda LORAC - aktywne słuchanie a rozmowa handlowa Metoda LORAC - aktywne słuchanie to okazywanie rozmówcy akceptacji, szacunku, serdeczności i ciepła. To powstrzymywanie się od własnych […]

CZYTAJ DALEJ
oferta handlowa

Jak napisać skuteczną ofertę handlową?

Czym jest oferta handlowa? Jak napisać ofertę handlową? Poznaj sekretny wzór! Każdy handlowiec codziennie przygotowuje kilka lub kilkanaście ofert produktowych. Często korzystając z gotowych szablonów generowanych […]

CZYTAJ DALEJ
techniki sprzedaży

Techniki Sprzedaży – 4 najważniejsze

Techniki sprzedaży Jestem zwolennikiem podejścia, że w pierwszej kolejności należy skupić się na mentalnych aspektach związanych z pracą w sprzedaży, a potem zabierać się za kolejne […]

CZYTAJ DALEJ
pricing behawioralny

Pricing behawioralny – czym jest?

Pricing behawioralny Ekonomia behawioralna (dziedzina, z której wywodzi się pricing behawioralny) to nauka na pograniczu ekonomii i psychologii. Wykorzystuje osiągnięcia psychologii i innych nauk społecznych do […]

CZYTAJ DALEJ
miniwacja

Czym jest MINIWACJA i jak jej uniknąć?

Miniwacja Samo wprowadzenie na rynek nowego produktu czy usługi niestety nie gwarantuje jeszcze sukcesu. Spora część innowacji nie realizuje założonego poziomu sprzedaży ani założonych celów zyskowności. […]

CZYTAJ DALEJ

Prospecting w Sprzedaży

Prospecting w sprzedaży Prospecting odnosi się do poszukiwań. To poszukiwanie złota, ropy, diamentów i innych cennych substancji na powierzchni, lub pod powierzchnią Ziemi. To pojęcie ma […]

CZYTAJ DALEJ
zaangażowanie klientów

Jak mierzyć zaangażowanie klientów?

Jak mierzyć zaangażowanie klientów? Dzisiaj opowiem Ci o niezwykle istotnych wskaźnikach badających zaangażowanie klientów (czyli CEV – Customer Engagement Value), które powinien brać pod uwagę każdy […]

CZYTAJ DALEJ
coaching narzędziowy w sprzedaży

Coaching narzędziowy w sprzedaży

Coaching narzędziowy w sprzedaży Człowiek ma to do siebie, że zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym lubi otrzymywać gotowe recepty, zamiast szukać rozwiązań na własną […]

CZYTAJ DALEJ
jak-mysli-lider-sprzedazy

Jak myśli skuteczny lider sprzedaży?

Jak myśli skuteczny lider sprzedaży? W każdej firmie handlowej zawsze jest jakaś jedna osoba uchodząca za gwiazdę sprzedaży czy wzór do naśladowania. Taka osoba często jest […]

CZYTAJ DALEJ
modele sprzedaży sprzedaż doradcza i transakcyjna

Sprzedaż Doradcza a Sprzedaż Transakcyjna

Modele Sprzedaży - Sprzedaż Doradcza a Sprzedaż Transakcyjna Dwa podstawowe modele sprzedaży. W sprzedaży rozróżniamy jej dwa podstawowe modele: • Sprzedaż doradczą • sprzedaż transakcyjną Sprzedaż […]

CZYTAJ DALEJ
telemarketing w pracy handlowca

Telemarketing w pracy handlowca

Telemarketing w pracy handlowca Czym jest telemarketing? Dzisiaj opowiem Ci o telemarketingu w odniesieniu do pracy handlowca. Nie będę skupiał się na technikach sprzedaży przez telefon, […]

CZYTAJ DALEJ
automotywacja w sprzedazy

Automotywacja w sprzedaży

Automotywacja w sprzedaży Według definicji automotywacja jest swego rodzaju pobudzaniem samego siebie do podejmowania określonego działania. Jest podtrzymywaniem własnego zaangażowania w trakcie pracy nad projektem. Czyli […]

CZYTAJ DALEJ
wizyta handlowa

Wizyta Handlowa

Wizyta handlowa - cel, etapy, opis procesu. Czy zastanawiałeś się kiedyś co jest celem poprawnie przeprowadzonej wizyty handlowej? Wizyta handlowa u potencjalnego klienta Napisz proszę w […]

CZYTAJ DALEJ
etapy procesu sprzedaży

Etapy Procesu Sprzedaży

Etapy procesu sprzedaży Proces sprzedaży (oraz etapy procesu sprzedaży) odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wysokich celów sprzedażowych każdej firmy. Procesem tym jest pewna struktura następujących po […]

CZYTAJ DALEJ
cechy dobrego sprzedawcy

Cechy dobrego handlowca

Cechy dobrego handlowca i sprzedawcy Jakie powinny być cechy dobrego handlowca i najlepszego sprzedawcy? Często spotykam się z przekonaniem, że każdego można nauczyć sprzedawać oraz, że […]

CZYTAJ DALEJ
segmentacja klientow

Podstawy Segmentacji Klientów

Podstawy segmentacji klientów Bez klientów, żadna firma nie jest w stanie utrzymać się na rynku. Aby lepiej zaspokajać ich potrzeby, warto pogrupować klientów na segmenty. Segmenty […]

CZYTAJ DALEJ
techniki manipulacji

Techniki manipulacji w sprzedaży

Techniki manipulacji, a etyczne wywieranie wpływu Handlowcy często głodni są różnych sztuczek, tricków i wytrychów, dzięki którym w magiczny sposób przenikną do umysłu swojego klienta i […]

CZYTAJ DALEJ
techniki negocjacji

Techniki negocjacji w sprzedaży

Techniki negocjacji w sprzedaży   Pojęcie techniki negocjacji w sprzedaży jest bardzo popularne. Techniki negocjacji to sposoby targowania się, stawiania oczekiwań, przekonywania, perswazji czy etycznego wywierania […]

CZYTAJ DALEJ
4 typy klientow

4 Podstawowe Typy Klientów

4 Typy Klientów Typy klientów a profesjonalny sprzedawca. Jako profesjonalny sprzedawca, wchodzisz w interakcje z osobami pełniącymi różne role w firmach. Niezależnie od tego, czy masz […]

CZYTAJ DALEJ
badanie potrzeb klienta

Badanie potrzeb klienta w procesie sprzedaży

Badanie potrzeb klienta w procesie sprzedaży Klasyczne podejście do sprzedaży zakładało, że najważniejszym krokiem skłaniającym klienta do dokonania zakupu jest prezentacja produktu lub usługi. Trudno sobie […]

CZYTAJ DALEJ
kim jest kluczowy klient

Kim jest kluczowy klient?

Zastanawiasz się kto to jest kluczowy klient? Każda firma, która chce utrzymać i rozwijać się na rynku, musi opanować umiejętność skutecznego sprzedawania swoich produktów lub usług. […]

CZYTAJ DALEJ
ile zarabia przedstawiciel handlowy

Ile zarabia przedstawiciel handlowy – poznaj zarobki

Przedstawiciel handlowy, reprezentant handlowy, handlowiec, doradca klienta, sprzedawca. Ile zarabia? Przedstawiciel handlowy - zarobki. Przedstawiciel handlowy, reprezentant handlowy, handlowiec, doradca klienta, sprzedawca. Tak często nazywana jest […]

CZYTAJ DALEJ

Jak osiągnąć sukces w sprzedaży?

Zastanawiasz się jak odnieść sukces w sprzedaży? Jak odnieść sukces w sprzedaży? Poziom sprzedaży należy do najważniejszych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej. Nad wynikami trzeba jednak pracować […]

CZYTAJ DALEJ

Co dają szkolenia sprzedażowe?

Co dają szkolenia sprzedażowe? W dzisiejszych czasach sprzedaż to jeden z najważniejszych elementów każdej dobrze funkcjonującej firmy. Tworzenie produktu, czy usługi to jedno, ale sprzedanie go, […]

CZYTAJ DALEJ

Dlaczego warto słuchać audiobooków?

Dlaczego warto słuchać audiobooków? Audiobooki zdobywają coraz większą ilość fanów. Stale rosnącą popularność wynika z łatwości ich obsługi, dużego wyboru i korzystnych cen. Wiele osób ceni […]

CZYTAJ DALEJ

Czym jest Trening Mentalny?

Czym jest Trening Mentalny? Trening mentalny to wszystkie działania z zakresu psychologii, socjologii i nauk o sporcie. Pomaga sportowcom (oraz od niedawna ludziom biznesu) w maksymalnym […]

CZYTAJ DALEJ

Masz marzenia? [wideo]

Masz marzenia?   Według definicji słownika języka polskiego PWN, marzenie to: powstający w wyobraźni ciąg obrazów i myśli odzwierciedlających pragnienia, często nierealne przedmiot pragnień i dążeń […]

CZYTAJ DALEJ

Czym jest, a czym nie jest Coaching

Czym jest, a czym nie jest Coaching To niesamowite, że w tak szybkim czasie coaching zyskał tak złą sławę, wynikającą z braku informacji i powszechnego przekonania, […]

CZYTAJ DALEJ

Jak zatrzymać najlepszych pracowników w firmie

Jak zatrzymać najlepszych pracowników w firmie Pracownicy są Twoim największym atutem. Nie trać ich, wzmacniając konkurencję. Rozstania nigdy nie są łatwe. Tak samo gdy Twój TOP […]

CZYTAJ DALEJ

Ucz się na błędach

Ucz się na błędach Tak jak innym, również i Tobie zdarza się popełniać błędy. Raz mniejsze, raz większe. Czasami niektóre z nich ciągną Cię w dół, […]

CZYTAJ DALEJ

Prokrastynacja. Jak zabrać się za odwlekane zadanie?

Prokrastynacja. Jak zabrać się za odwlekane zadanie?   Właśnie usiadłeś do komputera ze szczerą intencją rozpoczęcia pracy nad nowym projektem. Aż tu nagle pojawia się ona. […]

CZYTAJ DALEJ

Jak zwalczać stres?

Jak zwalczać stres? Stres jest definiowany w psychologii jako dynamiczna relacja adaptacyjna pomiędzy możliwościami jednostki, a wymogami sytuacji, charakteryzująca się brakiem równowagi psychicznej i fizycznej. Co […]

CZYTAJ DALEJ

Self – Sabotage

Self – Sabotage Żyjemy coraz szybciej. W pogoni za wszystkim i za niczym często gubimy się i ciężko jest nam określić w jakim puncie swojego pomysłu […]

CZYTAJ DALEJ

Czym jest depresja?

Czym jest depresja? de Presja Depresja charakteryzuje się obniżeniem nastroju, obniżeniem napędu psychoruchowego, zaburzeniem rytmów około dobowych i lękiem. Poniżej przedstawię kilka bardzo ważnych elementów, które […]

CZYTAJ DALEJ

Zarządzanie czasem

  Zarządzanie czasem Rok ma 365 dni. Tydzień ma ich 7. Doba ma 24 godziny, godzina 60 minut. Każdy z nas ma do dyspozycji dokładnie tyle […]

CZYTAJ DALEJ

Dylematy w branży MLM

Dylematy w branży MLM Network Marketing jest jednym z największych kanałów dystrybucji na świecie. Opinie na temat tej branży są różne. Od przesadnie pozytywnych do obrażających […]

CZYTAJ DALEJ

Chcę czy chciałbym?

Chcę czy chciałbym?   „If I were a rich man. Yubby dibby dibby dibby dibby dibby dibby dum. All day long I’d biddy biddy bum, if […]

CZYTAJ DALEJ

Dobre czy Złe?

Dobre czy Złe? Bez obaw! Tą kwestię będę rozpatrywał poza aspektami religijnymi czy jakkolwiek moralnymi. To jest zadanie dla kogo innego. Skupię się za to na […]

CZYTAJ DALEJ

Strach się bać

Strach się bać Znasz syndrom PP? Paraliż Perfekcjonizmu? To jest dopiero skrajność. Być perfekcjonistą do tego stopnia, żeby bać się wziąć za cokolwiek, żeby nie ponieść […]

CZYTAJ DALEJ

Potencjał od kuchni

Potencjał od kuchni Każdy z nas urodził się z różnymi darami, talentami czy szczególnym potencjałem. Łącznie z Tobą! W wykorzystaniu swojego potencjału niezbędna jest umiejętności mądrego […]

CZYTAJ DALEJ

Jak być bogatym?

Jak być bogatym? To jest pytanie, na które każdy chciałby znać odpowiedź. Zauważ, że pytanie nie brzmi „ Jak mieć dużo pieniędzy?” , tylko „Jak być […]

CZYTAJ DALEJ

Jak zwiększyć swoją odporność psychiczną i siłę?

Jak zwiększyć swoją odporność psychiczną i siłę? Siła i odporność psychiczna to zdolność do osiągania założonych celów pomimo różnych presji i przeszkód. Osoby o silnej psychice […]

CZYTAJ DALEJ

Ja i mój krytyk

Ja i mój krytyk Mówią, że jeśli wątpisz w swoją siłę, to dajesz siłę swoim wątpliwościom… Dobrze wiemy, co nam podpowiada nasz wewnętrzny głos gdy tylko […]

CZYTAJ DALEJ

Czy nie oczekuję zbyt wiele?

Oczekiwania. Czy nie oczekuję zbyt wiele? Nasze życie często jest pełne przygód i niespodzianek. Niejednokrotnie sprawy toczą się w całkowicie odwrotnym kierunku niż byśmy chcieli. Nasze […]

CZYTAJ DALEJ

Jak pomagać innym, nie szkodząc sobie?

Jak pomagać innym, nie szkodząc sobie? „Najlepszą rzeczą jaką możesz dla kogoś zrobić, nie jest dzielenie się swoim bogactwem, lecz pomoc przy znalezieniu własnego.” Jak często […]

CZYTAJ DALEJ

Zasługujesz na więcej ?

Zasługujesz na więcej ? „Jesteś bardzo silny, o ile wiesz jak silny jesteś.” Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że w życiu definiuje Cię to, w co […]

CZYTAJ DALEJ

Twoje myśli kształtują rzeczywistość

Twoje myśli kształtują rzeczywistość „Twój najgorszy wróg nie może zaszkodzić Ci tak, jak Twoje nierozważne myśli” Budda Każdy z nas często w głowie ma miliony scenariuszy […]

CZYTAJ DALEJ

Rezyliencja, czyli jak podnieść się po porażce?

Rezyliencja, czyli jak podnieść się po porażce? Na pewno wiesz jakie uczucie towarzyszy pokonaniu jakiejś bariery, słabości czy problemu. Wiadome jest, że nie sztuką jest nigdy […]

CZYTAJ DALEJ

Praca przez duże P

Praca przez duże P Praca – rodzaj działalności człowieka, w ekonomii jeden z trzech czynników produkcji. Praca – stosunek pracy pomiędzy pracodawcą i pracownikiem regulowany Kodeksem […]

CZYTAJ DALEJ

Lepszy czy gorszy? Kilka słów o zazdrości

Lepszy czy gorszy? Kilka słów o zazdrości Zdajesz sobie sprawę z tego, że jednym z uczuć powodującym uczucie bezsilności, niespełnienia jest zazdrość? Będąc notorycznie zazdrosnym, zwiększasz […]

CZYTAJ DALEJ

Później czyli kiedy?

Później czyli kiedy? Niejedną kroplę potu zabiera odkładanie czegoś na potem. Na pewno są rzeczy, które chciałbyś zrobić ot tak z siebie. Większość z nich pozostaje […]

CZYTAJ DALEJ

Główne powody niepowodzenia w kierowaniu

Główne powody niepowodzenia w kierowaniu Istnieje mnóstwo poradników na temat tego, co należy robić kierując ludźmi. Równie ważna jest świadomość tego, czego nie należy robić. Jako […]

CZYTAJ DALEJ

Porażka czy sukces?

Porażka czy sukces? „Spudłowałem ponad 9000 rzutów w mojej karierze. Przegrałem ponad 300 meczów. 26 razy powierzono mi wykonanie rzutu, od którego zależał wynik meczu, i […]

CZYTAJ DALEJ

Kim jesteś? Jak byś siebie opisał?

Kim jesteś? Jak byś siebie opisał? Żeby odpowiedzieć na te pytania, będziesz pewnie musiał sięgnąć do własnej przeszłości, historii która już minęła, a do której na […]

CZYTAJ DALEJ

Uczucie niepokoju, uczucie lęku

Uczucie niepokoju, uczucie lęku Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Nie ma żadnych powodów do niepokoju! Absolutnie nie ma czym się martwić. Możesz spędzić resztę swojego życia […]

CZYTAJ DALEJ

Poczucie winy

Poczucie winy Załóżmy, że ktoś daje Ci do zrozumienia, że jesteś niedobry, ponieważ coś powiedziałeś albo czegoś nie powiedziałeś, coś czułeś albo nie czułeś, zrobiłeś albo […]

CZYTAJ DALEJ

Czy warto NIE żyć chwilą bieżącą?

Czy warto NIE żyć chwilą bieżącą? Życie chwilą bieżącą jest podstawą efektywnego życia. Opanowanie sztuki życia w teraźniejszości może być nie lada wyzwaniem. Prawdę mówiąc kiedy […]

CZYTAJ DALEJ
Pobierz kolejne artykuły...

Czego szukasz?

✕

Promocyjne Szkolenie Online:

Moja Książka o Sprzedaży

Bądź na bieżąco:

POMAGAM HANDLOWCOM I FIRMOM HANDLOWYM ZARABIAĆ WIĘCEJ!

Moją misją jest pomoc handlowcom, przedsiębiorcom oraz firmom handlowym stale zwiększać wydajność i efektywność, jednocześnie czerpiąc satysfakcję i inspirację z wykonywanej pracy.

Ty lub Twoja firma ma problem w postaci słabych wyników sprzedaży? Pomogę Ci!

Copyright 2021 Cezary Fior
    VOD - Kursy Online
    0

    0,00 zł

      ✕

      Logowanie

      Nie pamiętasz hasła?

      Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda