Cyberataki i cyberzagrożenia istotne są z punktu widzenia zarówno małych firm jak i dużych organizacji. Jednak to małe podmioty często nie mają zespołów, ani dedykowanych zasobów, aby się bronić.
Czy umiesz określić, które potrzeby Twoich klientów są obecnie nie spełniane w Twojej branży globalnie, lub chociaż na lokalnym rynku?
Czy wiesz czym są konkurencyjne luki w wydajności?
Obiekcje klienta to bolączka każdego handlowca. Istnieje kilka najczęściej występujących obiekcji w każdej branży. Przedstawię Ci pięć najczęstszych i zaproponuję rozwiązanie.
Czy zastanawiałeś się kiedyś co sprawia, że ludzie chcą prowadzić biznes właśnie z Tobą, a nie z Twoją konkurencją? Czy wiesz jaki element Twojej oferty odróżnia Cię od wszystkich Twoich konkurentów?
Główne zadanie handlowca to z pewnością sprzedaż. Gdybyśmy chcieli znaleźć świetny przepis na udaną sprzedaż to w skład tego pysznego dania wchodziłyby trzy składniki.
Firmy stale tworzą innowacje, prezentują nowości i inwestują miliony dolarów w wynalezienie czegoś nowego.
Co jednak ze sprzedażą nowych produktów? Dlaczego jest trudna oraz dlaczego wymaga innego podejścia do sprzedaży?
Turkusowa organizacja to nowoczesna forma zarządzania – bez szefa, bez hierarchii i bez groźby zwolnienia przy pierwszej pomyłce. Zwolennicy tego modelu wiedzą, że pracownicy są dla organizacji, a organizacja jest dla nich.
Analiza SWOT to jedno z najbardziej znanych, powszechnie stosowanych oraz skutecznych narzędzi marketingowych stosowanych przy tworzeniu modeli biznesowych, strategii marketingowych czy biznesplanów.
Świadomy Lider to źródło energii, potrzebnej do wdrażania planów, to wsparcie udzielone najmniejszemu każdemu rozwojowi, czasem to także wzbudzanie inicjatywy.
Szef sprzedaży mierzy się w swej roli z wieloma przeciwnościami. Jego największym problemem jest próba pogodzenia interesów obu stron barykady: pracowników i pracodawców.
Konformizm to postawa, która oznacza uleganie wpływom, podporządkowanie się panującym zasadom, poglądom i wartościom funkcjonującym w danej grupie społecznej.
Nie ma lepszego klienta od tego, który ma akurat problem do rozwiązania. Taki klient może potrzebować Twojego produktu, żeby poradzić sobie z jakimś problemem, czy żeby za jego pomocą osiągnąć jakiś cel.
Czy każdy potencjalny klient wymaga od Ciebie 100% Twojej uwagi? NIE! W przeciwnym wypadku spędzał byś tygodnie oraz miesiące na budowanie relacji z klientem, który nigdy nie będzie zainteresowany Twoją ofertą.
Do głównych obowiązków przedstawiciela handlowego należy pozyskiwanie klientów, obsługa dotychczasowych, dbanie o relacje oraz wizerunek marki na lokalnym rynku.
Poznaj 4 najważniejsze techniki sprzedaży bezpośredniej. Nie ważne co sprzedajesz. Istnieją pewne zasady, które mają zastosowanie we wszystkich branżach.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych zgodnie z Polityką prywatności. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.